HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Sta to radis, kume?! =DD

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Bu



Number of posts : 137
Lokacija : ~*~*Some Where Over The Rainbow~*~
Hoby : citanje, ples, sviranje, pisanje, crtanje portreta,
Registration date : 2008-06-25

PostSubject: Sta to radis, kume?! =DD   Thu Sep 11, 2008 9:51 pm

Dakle, sta radite osim sto blejite u komp? =DD

Ja disem. I krci mi stomak. Oh, ne. Vratila sam se svom hungry elementu... =(

_________________
Without you, I live it up a little more everyday

Without you, I'm seein myself so differently

I didn't wanna believe it then

But it all worked out in the end

When I watched you walk away

Well I never thought I'd say

I'm fine

Without you


Back to top Go down
View user profile
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Thu Sep 11, 2008 10:03 pm

pisem dnevnik, slusam muziku, pisem clanak, sastavljam spisak za sutra.....
multifunkcionalno!

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Natsi



Number of posts : 126
Age : 20
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Sep 13, 2008 8:40 pm

Camim sama u mraku...Pregorela sijalica...
Back to top Go down
View user profile
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Sep 13, 2008 10:10 pm

slusam muziku i psihicki se pripremama za veceru................. Natsi oraspolozi se malo.

kiss pig clown jocolor farao

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Natsi



Number of posts : 126
Age : 20
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Sep 13, 2008 10:14 pm

Oraspolozila sam se...

a SADA ja smisljam plan za muvanje jednog decka...Mada mi ne ide...
Back to top Go down
View user profile
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Sep 13, 2008 11:03 pm

aha... u istom smo sosu.... aj na chat ako si jos tu...

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Natsi



Number of posts : 126
Age : 20
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Sep 13, 2008 11:05 pm

Ajde...
Back to top Go down
View user profile
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sun Oct 05, 2008 2:11 pm

trazim na netu bilo sta za scensku muziku, pisem dnevnk, slusam muziku, i blejim u ovaj shit ekran

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Natsi



Number of posts : 126
Age : 20
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sun Oct 26, 2008 11:00 am

zevam...
Back to top Go down
View user profile
Taychi
Admin


Number of posts : 180
Age : 23
Lokacija : u paradajzu......
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sun Oct 26, 2008 12:07 pm

ijha...sredjujem msn i sva ostala..ahm....s*anja dok sam zivela u kamenom dobu...bez neta.....
Back to top Go down
View user profile http://miamibeach.4umer.net
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Mon Oct 27, 2008 4:53 pm

zderem sta god da mi padne pd ruku..... ko je ono rekao da sam anoreksicna? A da, LALICKA

ona jadnica poooooojma nema

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Taychi
Admin


Number of posts : 180
Age : 23
Lokacija : u paradajzu......
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Mon Oct 27, 2008 8:18 pm

ma batali...ona je NARKOS...btw....keva me gnjavi sa kompjuterima..tj....procesorima..cena....harddiskovima...misli da zna ness...ok...ok...necemo biti tako surovi..ma..nema ona POJMA....btw..malo sam se razbedachila...
Back to top Go down
View user profile http://miamibeach.4umer.net
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Tue Oct 28, 2008 4:20 pm

slusam get stoned.. ha ha ha

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Bu



Number of posts : 137
Lokacija : ~*~*Some Where Over The Rainbow~*~
Hoby : citanje, ples, sviranje, pisanje, crtanje portreta,
Registration date : 2008-06-25

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Tue Oct 28, 2008 8:40 pm

Bila u gradu.

Pocapala se s kevom.

Kupila kaput, cizme i novu memorijsku karticu.

Sada, hm... Bole me oci, iako se to ne racuna kao radnja. Wutever.

_________________
Without you, I live it up a little more everyday

Without you, I'm seein myself so differently

I didn't wanna believe it then

But it all worked out in the end

When I watched you walk away

Well I never thought I'd say

I'm fine

Without you


Back to top Go down
View user profile
Natsi



Number of posts : 126
Age : 20
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Tue Oct 28, 2008 10:46 pm

Dopisujem se sa svojom simpatijom=)))...
Back to top Go down
View user profile
Bu



Number of posts : 137
Lokacija : ~*~*Some Where Over The Rainbow~*~
Hoby : citanje, ples, sviranje, pisanje, crtanje portreta,
Registration date : 2008-06-25

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Wed Oct 29, 2008 8:40 pm

Blago tebi... Ne vezano za temu: jel to onaj koji te zove: kozo moja? Ili tako nesto :neutral:

@Tema

Jedem smoki.

_________________
Without you, I live it up a little more everyday

Without you, I'm seein myself so differently

I didn't wanna believe it then

But it all worked out in the end

When I watched you walk away

Well I never thought I'd say

I'm fine

Without you


Back to top Go down
View user profile
Natsi



Number of posts : 126
Age : 20
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Wed Oct 29, 2008 9:05 pm

Bu wrote:
Blago tebi... Ne vezano za temu: jel to onaj koji te zove: kozo moja? Ili tako nesto :neutral:

Jeste taj...Samo sto me ne zove kozom nego je tako delovalo...


@ temichica=)))


Ja se sad poooooono smaram...=)))
Back to top Go down
View user profile
Taychi
Admin


Number of posts : 180
Age : 23
Lokacija : u paradajzu......
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Fri Oct 31, 2008 6:34 pm

dop se sa ket...
Back to top Go down
View user profile http://miamibeach.4umer.net
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Nov 01, 2008 12:10 am

hocu kuuuuccciiiii!!!!!!!!!!!! dosta mi je Noddya

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Taychi
Admin


Number of posts : 180
Age : 23
Lokacija : u paradajzu......
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Nov 01, 2008 12:16 am

ojha maco...a de si ti...a ja se patim sa faceom....NZNM sta da radim sa tim!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://miamibeach.4umer.net
Bu



Number of posts : 137
Lokacija : ~*~*Some Where Over The Rainbow~*~
Hoby : citanje, ples, sviranje, pisanje, crtanje portreta,
Registration date : 2008-06-25

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Nov 01, 2008 5:07 pm

Relaxuj se i breathuj... Snacices se.

@Tema

Slusam zzzziku... =DD

_________________
Without you, I live it up a little more everyday

Without you, I'm seein myself so differently

I didn't wanna believe it then

But it all worked out in the end

When I watched you walk away

Well I never thought I'd say

I'm fine

Without you


Back to top Go down
View user profile
Taychi
Admin


Number of posts : 180
Age : 23
Lokacija : u paradajzu......
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Sat Nov 01, 2008 5:14 pm

igram seki barbie...lolz....
Back to top Go down
View user profile http://miamibeach.4umer.net
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Mon Nov 03, 2008 11:16 am

Taychi wrote:
ojha maco...a de si ti..

bila kod vesne, ona uspavljiala kostu, a ja gledala noddya sa Alexejem ..........ha ha

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Mon Nov 03, 2008 11:17 am

odoh da se tusiram i po mogucnosti pojedem nesto.... ahm...... HRANJIVO.....

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Alexis Kaly Rose



Number of posts : 600
Age : 21
Lokacija : Worlds Away
Hoby : Ballet!
Registration date : 2008-06-23

PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Mon Nov 03, 2008 11:18 am

mislim.. prvo cu da se tusiram a onda jedem posto to nikako ne ide zajedno... ha ha

_________________

No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple of animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sta to radis, kume?! =DD   Today at 11:27 am

Back to top Go down
 
Sta to radis, kume?! =DD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Ek Baar Phir - Written Update -28th October 2013

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Svashtara-
Jump to: